3 Ocak 2016 Pazar

KİTABA BAŞLAMADAN ÖNCE BİR AÇIKLAMA



 

 

Merhaba ben Efkan Vural, öğretmenim, kitabın yazarı Celȃl Çelik’in komşusu ve yakın dostuyum. Bu kitap aslında Celȃl’in hayatı kadar ilginçtir. 

 



Filmlerdekine benzer o saf aşkı, o aşkın nasıl ilahi aşka dönüştüğünü, başaramaz denen bir engellinin nasıl başardığını göreceksiniz.

 

Aşk’a, engellilere, dinimize bakışınızı değiştirecek bir hayat öyküsü...

 

Engelli olmak onun için Allah’ın hediyesidir.

 

Kitabın yazarı komşum Celȃl Çelik, hastalığının günden güne ilerlemesinden dolayı, her görüşmemizde bana sürekli vuslattan bahsederdi. Yani, ölümden ve Allah’a kavuşmaktan…  

 

Ve her ziyaret ettiğimde, Efkan hocam ölürsem bu kitabın sonunu mutlaka siz tamamlayın inşallah, diyordu.

 

Celal, çok şükür artık kitabı bitirdi ve sağlığı yerinde hamdolsun.

 

Celal; Hocam her güzel filmin ve romanın sonu ilginç biter, ki seyirci o sonu merakla beklesin.  Biliyorsunuz önceki yayınevi de bu kitabın bir sonu yok, diye basmayı reddetmişti, dedi.  

 

(Yayınevinin kitabı basmayı reddetmesi kitapta anlatılıyor.)

 

Hocam, nolur sonunu siz yazın, kitabı bir neticeye bağlayın, sizin yazılarınız harika, dedi. Gerçeğe uygun duygusal bir son kurgular mısınız inşallah, diye çok ısrar etti.

 

Ben de onu kıramadım ve elinizdeki kitap tamamlanmış son halidir.

 

Şimdi Celȃl Çelik’in son bölüme kadar yazmış olduklarını buyrun okumaya başlayalım.

 

Kitabın 41. Son Bölümünü ricası üzerine ben kaleme aldım.

 

O Son Bölümü daha iyi anlamanız için, kitabın tümünü sırayla okumanızı öneririm.

 

  Efkan Vural

 

 

 

***


SONRAKİ BÖLÜM    ---              ---   ÖNCEKİ BÖLÜM

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder